Pravilnik o vračilih


Pravica do odstopa od nakupa:

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti), skladno z določili 43.č. člena Zakona o varstvu kupca (ZvPot) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od naročila/pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Odstop od naročila/pogodbe mora biti poslan pisno na naslov PC7 d.o.o., Cesta Andreja Bitenca 68, 1000 Ljubljana ali po elektronski pošti.Povratna pošiljka vrnjenega blaga na sedež podjetja PC7 d.o.o., Cesta Andreja Bitenca 68, 1000 Ljubljana,  mora biti oddana v roku nadaljnih 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od naročila/pogodbe. Edini strošek, ki bremeni kupeca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor)

Izdelek morate vrniti, da lahko zahtevate zamenjavo za drug izdelek ali vračilo kupnine izdelka. 14 dnevni odstopni rok začne teči z dnem, ko vi ali tretja oseba ki ste jo imenovali (ki ni prevoznik), pridobi dejansko posest nad blagom.

Artikel, ki ga želite vrniti, mora biti nepoškodovan in z vso priloženo opremo ter v kolikor je to razumno mogoče, v originalni in nepoškodovani embalaži. V primeru poškodbe ali prekomerne uporabe izdelka ali originalne embalaže si trgovina pridržuje pravico uveljavljanja zahtevka za povračilo zmanjšane vrednosti izdelka.

Znotraj 14 dnevnega roka od dostave nas o nameri odstopa od nakupa pisno obvestite na elektronsko pošto.

Preden paket odpošljete, nujno preverite ali ste izdelek kupili v naši spletni trgovini (Potrdilo o naročilu/račun prejet po elektronski pošti v času naročila). V primeru, da nam dostavite izdelek ki ni naš oz. je neustrezen za odstop, ne odgovarjamo za vašo napako in paketa ne bomo vračali oz. vam bomo zaračunali stroške vračila.

Svetujemo, da paket pošljete priporočeno s potrdilom o pošiljki, tako bo mogoče vašo reklamacijo rešiti tudi v primeru izgubljenega paketa, na podlagi potrdila o dostavi prek sledilne številke.

Strošek pošiljanja je na strani pošiljatelja, pošiljke z odkupnino ne sprejemamo.

Takoj, ko reklamacijski oddelek pregleda vrnjen izdelek, se odpošlje nov izdelek v zamenjavo oz. se povrne kupnina v roku 8 delovnih dni. Plačali bomo celotne stroške nakupa, vključno s stroški pošiljanja (z izjemo morebitnih dodatnih stroškov, ki so posledica vaše izbire za drugačen način dostave, kot je najcenejši, ki ga ponujamo pri standardni dostavi).

Izjeme od pravice do odstopa:

Izvajanje pravice do odstopa je izključeno za naslednje pogodbe:

  • o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni; (na primer: provizija za plačilo po povzetju, hitra dostava, zavarovanje pošiljke)
  • o dobavi zapečatenih avdio- ali video posnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  • o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
  • o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat; (na primer: kozmetika, čistila, polirne paste in kopalke, spodnje perilo, nogavice)
  • o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti; (na primer: set/komplet, vsi izdelki iz skrivnostne škatle, oba izdelka iz ponudbe 1+1 brezplačno, kar stranka prejme kot darilo)
  • o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;
  • sklenjenih na javnih dražbah;
  • pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;
  • o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;
  • o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. (na primer: prenesene digitalne vsebine, e-knjiga)

Opozorilo: V kolikor boste po svoji volji vrnili izdelek od katerega odstop od nakupa ni mogoč, izven predvidenega 14 dnevnega roka za odstop od nakupa, izven predvidenega 14 dnevnega roka za vračilo artikla po obvestilu o odstopu od nakupa ali izdelek, ki ni bil kupljen v naši trgovini, vam bomo tak izdelek vrnili le ob plačilu 10 EUR, ki predstavlja strošek obdelave neupravičene reklamacije. Neprevzeti izdelek bo uničen po 2 mesecih.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).