Splošni pogoji poslovanja

1. POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja veljajo za spletno trgovino www.ideoshop.si in so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino www.ideoshop.si (v nadaljevanju tudi »spletna trgovina«) upravlja podjetje PC7 d.o.o., Cesta Andreja Bitenca 68, 1000 Ljubljana, matična številka: 1898035000, davčna številka: SI 95347275 (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Ideoshop.si).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Ideoshop.si, pravice in obveznosti uporabnika in spletne trgovine ter urejajo poslovni odnos med Ideoshop.si in kupcem. Pogoje poslovanja je Ideoshop.si objavila na spletni strani www.ideoshop.si.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Z uporabo spletne strani ideoshop.si izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine ideoshop.si. Vsebina so vsi podatki, informacije, gradiva in druge vsebine, objavljene na spletni strani in spletni trgovini ideoshop.si, kar med drugim vključuje tudi besedila, slike, fotografije, glasbo, video vsebine, programsko opremo, zvočne vsebine, grafiko, blagovne in storitvene znamke ter drugo.

Podjetje PC7 d.o.o.,  si pridržuje pravico do spremembe pogojev poslovanja na spletni strani www.ideoshop.si kadarkoli, brez predhodnega obvestila. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Pogoje poslovanja.

2. VRSTE UPORABNIKOV

Z enkratnim vpisom v spletno trgovino ideoshop.si prek elektronske pošte postane obiskovalec gost ideoshop.si, s potrjeno registracijo v spletno trgovino ideoshop.si pa postane član. Tako gost kot član (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini Ideoshop.si.

Obiskovalec lahko registracijo za člana ideoshop.si opravi tako prek spleta kot prek mobilne aplikacije.

Ob registraciji v spletno trgovino kot član ideoshop.si pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana ideoshop.si nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na [email protected]. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.

3. DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ideoshop.si se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  1. a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
    b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo,
    c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
    d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku, v primeru nedostopnosti vam bomo to sporočili),
    e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
    f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
    g) način plačila in dostave,
    h) veljavnost ponudbe,
    i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
    j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

4.   PONUDBA ARTIKLOV

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba ideoshop.si ažurira in spreminja pogosto in hitro. Vendar včasih lahko zaradi velikega povpraševanja pride do napake in artikla ni na zalogi, v tem primeru vas bomo obvestili in vam v primeru predplačila vrnili kupnino.

TEKSTI OB ARTIKLIH

Teksti ob artiklih so informativne narave in so podani s strani proizvajalca. Za podrobnejše opise in informacije se lahko obrnete na nas ali direktno na proizvajalca artikla.

5.   POSTOPEK NAKUPA

Kupec izbere vrsto ter količino izdelka in ga doda v košarico. Pred oddajo naročila pregleda svojo košarico, kjer lahko izvede morebitne popravke in potrdi naročilo. Sledil bo obrazec v katerem kupec vnese vse potrebne podatke za dostavo in plačilo naročila. Po potrditvi nakupa, spremembe več niso možne. Po končanem nakupu se uporabniku preko elektronske pošte pošlje obvestilo o izvedenem nakupu. V primeru, da je uporabnik izbral plačilo po predračunu, se mu predračun avtomatsko pošlje na njegov e-poštni naslov. Ko so naročeni izdelki odposlani, kupec na elektronski naslov prejme obvestilo da je bilo njegovo naročilo odposlano.
Naročene izdelke Ideoshop.si pošilja preko pogodbenega partnerja (GLS). 

Opis tehničnih sredstev za prepoznavo in popravo napak

Preden kupec odda naročilo se mu odpre predogled naročila na podlagi katerega lahko preveri podatke, ki jih je izpolnil za potrebe oddaje naročila. V primeru napačnega vnosa, lahko kupec napake popravi z izborom + (dodaj količino) in – (odštej količino) ali z gumbom odstrani iz košarice (simbol smetnjaka na levi strani izbranega produkta).

V kolikor kupec naročila ne želi oddati lahko zapre stran in s tem prekine oddajo in potrditev naročila.

Postopek zaključka nakupa se ne zaključi na tej isti strani. Kupec ima možnost, da preveri vse podatke v košarici in nadaljuje postopek naročila na naslednji strani.

Kupec ima možnost popraviti napačno vnešene podatke pred zaključkom nakupa. To stori z klikom na povezave ki se nahajajo na zgornji strani (košarica, informacije, dostava in plačilo).

Kupec je s svojim naročilom seznanjen tudi v potrditvenem elektronskem sporočilu.

V primeru da kljub preverjanju naročite napačen izdelek, nam lahko posredujete sporočilo z željeno spremembo na elektronski naslov [email protected] in vam bomo spremenili vaše naročilo.

6.   NAROČILO

Kupoprodajna pogodba med ideoshop.si in kupcem je v spletni trgovini ideoshop.si sklenjena v trenutku, ko ideoshop.si kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ideoshop.si kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ideoshop.si.

7.   NAČINI PLAČILA

Ideoshop.si omogoča naslednje načine plačila:

  • plačilo s kreditnimi plačilnimi karticami
  • plačilo po povzetju
  • PayPal plačilo

8.   IZDAJA RAČUNA

Ideoshop.si ob dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje račun. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

9.   CENE

Cene artiklov so označene v evrih (€). Ideoshop.si si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno (naprimer akcij in posebnih popustov). Cene veljajo od trenutka, ko jih kupec potrdi pri naročilu v spletni trgovini ideoshop.si in veljajo do dne objave novega cenika. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

V primeru spremembe cene artikla med obdelavo naročila, bo ideoshop.si kupcu omogočil preklic nakupa ali pa bo ponudil rešitev, ki bo omogočila obojestransko zadovoljstvo.

V spletni trgovini www.ideoshop.si so občasno objavljene promocijske kode, ki prinašajo določene popuste:
•    Popusti so lahko izraženi v odstotkih, določenih zneskih, kot brezplačni artikli ali brezplačna dostava.
•    Popusti veljajo le ob pravilni uporabi promocijske kode, ter na način, ki je objavljen na naši spletni strani.
•    Popusti se ne seštevajo, ker so vedno vezani samo na eno naročilo.

10.   PLAČILNE IN KREDITNE KARTICE

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo naslednji pogoji:

  • plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,
  • po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo ideoshop.si.

11. KODA ZA POPUST

Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne spletne trgovine Ideoshop.si in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, preko naše promocijske elektronske pošte ali drugje v medijih.

Uporaba kode za popust:

  • Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti višja od vrednosti kode za popust. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na zaključek nakupa. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
  • V istem koraku v polje Koda za popust vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb Potrdi.
  • Za nakup enega artikla je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
  • Ko vpišete kode za popust, se vrednost kod za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku – Povzetek naročil, ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
  • Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.

12. PRAVILA NAGRADNIH IGER

SPLOŠNE DOLOČBE

Organizator nagradne igre je podjetje PC7 d.o.o., Cesta Andreja Bitenca 68, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju “organizator”). Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki v sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah (v nadaljevanju “udeleženec”).

Pravica in pravila sodelovanja v nagradni igri

Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri. Če je dobitnik nagrade mladoletna oseba, morajo starši ali skrbniki podpisati izjavo, da se strinjajo s prejemom nagrade. Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.

V primeru, ko nagradna igra poteka prek spletnega družabnega omrežja Facebook, lahko v nagradni igri sodelujejo vse osebe, ki so v okviru spletnega družabnega omrežja Facebook pridružene posameznemu Profilu, na katerem poteka nagradna igra oziroma vse osebe, ki so na tem Profilu kliknile gumb “Všeč mi je” oziroma “Like”, razen če besedilo razpisane nagradne igre ne predvideva drugače.

Nagradno žrebanje in podelitev nagrade

• Ob koncu nagradne igre bo med udeležence, ki izpolnjujejo zahtevane pogoje za sodelovanje, podeljena nagrada na podlagi naključne funkcije računalniškega izbora ali komisije organizatorja. Prireditelj je po želji lahko prisoten.
• Nagrada je opredeljena v razpisu. Nagrade ni mogoče zamenjati za kakršno koli drugo nagrado ali za denar.
• Izžrebanec bo o nagradi obveščen po e-pošti, prevzema pa jo od prireditelja. Nagrajenec je dolžan pisno potrditi prevzem nagrade v roku treh (3) dni in podati podatke, potrebne za prevzem nagrade (ime, priimek, naslov, davčna številka in telefonska številka) na naslov [email protected]. V kolikor se nagrajenec ne javi v roku treh (3) dni, nagrada preide na drugega izžrebanca.
• V kolikor organizator nagradne igre v roku treh (3) delovnih dni od trenutka, ko dobitnik pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz katerega koli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.
• Sodelujoči v nagradnem žrebanju lahko v času trajanja nagradnega žrebanja prekliče sodelovanje v nagradnem žrebanju, s čimer bodo njegovi osebni podatki izbrisani iz baze osebnih podatkov. Za prekinitev sodelovanja v nagradnem žrebanju mora podati zahtevek na elektronski naslov [email protected]
• Organizator si pridržuje pravico do sprememb pravil, če to zahtevajo vzroki tehnične ali komercialne narave ali vzroki na strani javnosti. O vseh spremembah in novostih nagradnega žrebanja bo organizator udeležence obveščal z objavami na spletni strani www.ideoshop.si.

13. POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

  1. Ideoshop.si naročilo

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti. Članu Ideoshop.si so na spletni strani Ideoshop.si vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila. Ideoshop.si naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ideoshop.si lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih Ideoshop.si nima na zalogi v lastnem skladišču, je Ideoshop.si izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do Ideoshop.si. Prek elektronske pošte Ideoshop.si kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Ideoshop.si ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih Ideoshop.si nima na zalogi v lastnem skladišču.

  1. Naročilo je odpremljeno/Naročilo je pripravljeno za prevzem

Ideoshop.si v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. V primeru, da se kupec odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem obvestiti po elektronski pošti.

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe.

14. VRAČILO BLAGA / ODSTOP OD POGODBE

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti), skladno z določili 43.č. člena Zakona o varstvu kupca (ZvPot) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči (elektronski naslov: [email protected]), da odstopa od naročila/pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Obrazec za odstop od pogodbe je na voljo tukaj —> ODSTOP OD POGODBE

Odstop od naročila/pogodbe mora biti poslan na elektronski naslov [email protected] ali pisno na naslov PC7 d.o.o., Cesta Andreja Bitenca 68, 1000 Ljubljana 

Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Edini strošek, ki bremeni kupeca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor)

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

15. STVARNA NAPAKA

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake na blagu, ki se pokaževo v dveh letih od prevzema blaga, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

KDAJ GRE ZA STVARNO NAPAKO?

  • kadar artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • kadar artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • kadar artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • kadar je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost artikla se preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

UVELJAVLJANJE STVARNE NAPAKE

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. O napaki nas kupec obvesti na naš elektronski naslov [email protected] ali pisno na naslov podjetja (PC7 d.o.o., Cesta Andreja Bitenca 68, 1000 Ljubljana)

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

16. DOSTAVA

V ceni ni vključen morebiten strošek dostave. Strošek dostave je razviden v spletni trgovini, kjer imate možnost izbire dostave. Podjetje ponuja dva načina dostave: standard in express. Ključna razlika med tema dvema načinoma dostave je v tem, da se naročila z express dostavo prioritetno obravnavajo in pakirajo. Prosimo vas, da pred izbiro načina dostave preverite ceno, ki je navedena ob posamezni izbiri. Ob zaključku naročila se vam prikaže pregled cene, ki je razdeljen na strošek nakupa, strošek dostave in skupen strošek.

Naročeni izdelki vam bodo dostavljeni na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo.

Predviden rok dostave je Kupcu na voljo ob oddaji naročila. Podjetje pa si pridržuje pravico, da dostavni rok podaljša v primeru povečanega povpraševanja ali zamud dostavnih služb. Pri roku dostave se upoštevajo delovni dnevi podjetja GLS. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. V primeru, da v času dostave pošiljke ne morete prevzeti, dostavna služba s kupcem poskuša uskladiti način in kraj dostave.

V primeru, da dostavljavec s kupcem ne uspe vzpostaviti stika, se poskus dostave ponovi naslednji delovni dan in v primeru drugega neuspeha se paket z izdelki vrne pošiljatelju.

Za neuspešno dostavljena pred-plačana naročila se vračilo kupnine izvede samodejno v 8 (osmih) delovnih dneh po tem, ko skladišče evidentira vračilo paketa ali ko Podjetje ugotovi, da paket ni bil uspešno dostavljen.

17. ZAČASNA PREKINITEV IZVAJANJA STORITEV

Ideoshop.si lahko začasno prekine oz. odstopi od splošno uporabljenega urnika opravljanja storitev. O omejitvi oziroma prekinitvi opravljanja storitev je Ideoshop.si storitve dolžan obvestiti stranko, ki je opravila naročilo oz. mora obvestilo objaviti na naslovni strani www.ideoshop.si.

V teh primerih kupec ne more uveljavljati odškodnine.

18. VARNOST

Ideoshop.si uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ideoshop.si v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

19. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ideoshop.si se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). Ideoshop.si bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Ideoshop.si uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ideoshop.si v te namene uporablja SSL certifikat.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za goste Ideoshop.si hrani osebne podatke samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke gostov Ideoshop.si: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z Ideoshop.si. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

20. KOMUNIKACIJA

Ideoshop.si bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila Ideoshop.si bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj Ideoshop.si bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Ideoshop.si izrecno spoštoval.
  • Oglasna sporočila Ideoshop.si bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

21. OCENE, MNENJA IN PRIPOROČILA

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.

Ideoshop.si omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih Ideoshop.si pregleda. Ideoshop.si ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni Ideoshop.si ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in Ideoshop.si dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ideoshop.si ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Ideoshop.si, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na Ideoshop.si.

22. OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Ideoshop.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Ideoshop.si ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Ideoshop.si kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Ideoshop.si ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ideoshop.si mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Ideoshop.si ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Ideoshop.si ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Ideoshop.si v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

23. PRITOŽBE IN SPORI

Ideoshop.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s prodajalcem lahko poveže po elektronski pošti [email protected] ali na telefonsko številko 01 518 63 30. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova [email protected]. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ideoshop.si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Ideoshop.si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi PC7 d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Ideoshop.si na svoji strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SROS). Platforma je na voljo potrošnikom s klikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

24. PODATKI O PODJETJU

S spletno trgovino www.ideoshop.si upravlja podjetje:

PC7 d.o.o., Cesta Andreja Bitenca 68, 1000 Ljubljana

ID za DDV: SI 95347275 (podjetje je davčni zavezanec)
Matična številka: 1898035000

Poslovni račun odprt pri NLB d.d.: IBAN SI56 0230 0025 4101 312 

Primarna registrirana dejavnost: 62.010 (Računalniško programiranje)

Podjetje je registrirano pri okrožnem sodišču v Ljubljani.
Datum vpisa v sodni register  28.01.2004

Zahvaljujemo se vam za vaše zaupanje in se veselimo nadaljnjega sodelovanja!